fredag 17 juni 2011

somna först eller somna inte alls -.-


omg...jag dör!

efter x-antal år av funderingar har jag kommit fram till att om man inte somnar före den andra/tredje personen i samma rum så kan man inte somna :C

varför? beror det på snarkningar?
näää man borde vänja sig :S

smackningar?
näää har klarat av att somna i de ljuden innan

ÅÅÅÅHH! bara tanken på att jag var så dålig att jag inte somnade först gör mig arg.

nu ska jag inte sova alls!



*tänkte mimmi*


nu ångrar jag mig..jag har hört way för många ljud för att vilja vara vaken nu :S

pruttar, rapar, ...mer pruttar...blöta pruttar...


juste ja...jag hittade ett par byxor som är 4 fucking jävla år gamla ...det är coolt.

mhm how you doing?!

assååå nu vaknade råttorna med...alla 15...fint...mysigt att somna till (y)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar